Start » Carglass® » Har 17 miljoner kunder varje år – får skyhögt betyg
Sponsrad

Carglass® i Sverige är en del av Belron, som under 2017 hjälpte 17 miljoner kunder i 34 länder världen över. En av hemligheterna bakom företagets succé är kundernas positiva omdömen. Såhär arbetar Belron för att alltid leverera service i toppklass.

MISSA INTE: Säkra vindrutan i vinter – boka nu och få 100 procent rabatt på självrisken vid reparation av stenskott som är utförd innan 25 januari.

Belron är världsledande inom bilglasreparationer och byten och har över 29 000 anställda med olika roller. Globalt var man under 2017 den tredje största inköparen av vindrutor, slagna av endast biljättarna Toyota och Volkswagen.

Totalt hjälpte man 17 miljoner kunder med stenskottsreparationer och byten av vindrutor under 2017 och ett kvitto på att arbetet är uppskattat får man från kunderna. Alla kunder får frågan om hur troligt det är att de skulle rekommendera Belrons tjänster till en vän eller kollega, på en skala mellan 0 och 10. Över 80 % ger betyget 9 eller 10.

Missa inte chansen – boka din tid här innan kampanjen är över.

I Sverige finns Carglass®, som är en del av Belron, och har 56 verkstäder över hela landet. Alla verkstäder följer Belrons globala standard vilket innebär att alla reparationsjobb håller samma höga standard oavsett var i världen man befinner sig.

Just nu är det dessutom guldläge att boka tid då Carglass® betalar en summa som motsvarar självrisken på stenskott, vilket betyder att reparationen kan bli helt kostnadsfri.

MISSA INTE: Säkra vindrutan – laga stenskottet hos Carglass® HELT KOSTNADSFRITT fram till 25 januari.

FOTNOT: Erbjudandet gäller för reparationer av stenskott som är utförda 13 januari – 25 januari 2020.

Nästa artikel